Tuesday, June 15, 2010

syg kamu!!!!

sejak akhir2 ni selalu tulis pasal hati..sbb hati ni mmg tgh kaco....jauh disudut ati mmg sgt syg pd baba...tiada ganti baba di hati...sbb baba sorg je yg phm cmne aku...sbb selama 5 thn ni aku xpenah belakon dgn baba..aku jd dr sndiri..n baba yg leh handle sume perangai buruk aku..baba je tau cmne aku...dan aku pecaya baba yg bole bg kebahagian pd aku...ba....ma betol2 mintak maaf dgn sume slh ma...wlupun dah seribu maaf yg penah ma sebut sepanjang 5thn ni..ba ttp sabar n tepuh penuh sabar...
ba..kite jnji jg hubungan ni sesame..ma takut..makin nk abis blaja makin takut..kt akn ubah environment..n slalunye kite akn gado besa bile ubah angin...ma xnk...
ma xpatut tulis benda ni kat cni...tp xnk ckp kat baba..mgkin baba akn bace...

No comments:

Post a Comment