Friday, May 21, 2010

Renungan

"Wanita yang baik akan mejaga maruah dirinya dan pasangannya (bf @ suami) wlu dimana dia berada.."

petikan ni aku bace dr blog org len...rupe2nye..even kite kua ngn laki len as a fren tu pun dianggap tidak menjaga maruah pasangan kiter...aku ingt klu skandal bru la xjg maruah..rupe2 keluar pun leh dikatekn tidak mnjg maruah..patut la lone marah benar klu aku wat gini...n die slalu pesan jg maruah die bile die xde disisi...

dr pemerhatian aku la kn..benda2 gini jd sbb girl rase sunyi sbb bf sibuk n xde mase utk cinta..xtau nk slhkn sape...nasib la benda ni xjd kat diri aku..wlu da 5thn belalu ia masih spt dahulu..cinta ttp mekar di hati..Doa yg boleh mengiringi kebahagiaan kami spy xputus tgh jln..

Syukur alhamdulillah atas nikmat cinta yg tuhan bg..moge petikan td jd pedoman tuk aku mempetahankn hubungan kami...

walahualam..

1 comment:

  1. .ingatan berguna...terima kasih..
    .smoga hubungan izni+lone dberkati Allah...=)

    ReplyDelete